William C. Taylor Polly LaBarre : Czas reformatorów – Dlaczego w biznesie zwyciężają najbardziej oryginalne umysły?
[A] – MT Biznes, 2007, oprawa miękka, stan bdb, ISBN 978-83-61732-07-5
cena 16,00 pln
Poznaj pytania, które obudzą twój niepokój. Odkryj problemy, które spędzą ci sen z powiek. Zdaj sobie sprawę z tego, jak wiele osiągnięto przez wywrotowe myślenie i obalanie starych założeń. Przekonaj się, że na każdym rynku jest miejsce na precedens. Znajdź nowe rozstrzygnięcia ponadczasowych dylematów. Ta książka otworzy ci oczy na to, co jeszcze do niedawna zdawało się niemożliwe.
Autorzy zabiorą cię w rejs po nieznanych wodach przyszłości. Pokażą ci reformatorów — ludzi i firmy, które zmieniły trajektorie ewolucji swoich branż. Kiedy raz spojrzysz na swoją firmę i branżę oczami reformatora, rzeczywistość już nigdy nie będzie dla ciebie taka, jak przedtem. I nie będziesz wątpić w to, że nowy czas nadchodzi. Czas reformatorów. Zostań jednym z nich:
– szukaj rozwiązań tam, dokąd inni jeszcze nie dotarli
– zerwij ze zbiorowym myśleniem w swojej branży
– znajduj słabe strony Goliatów: dowiedz się, jak sprytni odbierają silnym
– wpisuj antykomercyjne idee w model biznesowy swojej firmy
– zbuduj organizację wspólnotową w miejscu hierarchicznej
– znajdź brakujące ogniwo konwencjonalnego marketingu
Napisz swój biznesplan na XXI wiek
ZAMÓW e-mailem lub telefonicznie.
Odbierz w naszym Antykwariacie w Warszawie>
Barbara