James C. Collins : Od dobrego do wielkiego – Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm
[A] – Jacek Santorski – Wydawnictwa Biznesowe, , 2003, wydanie I, oprawa miękka, stan bdb, ISBN 83-89267-20-9
cena 49,00 pln
Punktem wyjścia dobrych książek biznesowych jest zawsze dobre pytanie. James Collins ma talent do takich pytań. Efektem pytania o to, czym wielkie przedsiębiorstwa różnią się od przeciętnych, była napisana w 1994 roku z Jerrym I. Porrasem znana książka Built to Last (Wizjonerskie organizacje). Dwa lata później James C. Collins stawia kolejne pytanie: czy i jak przeciętne organizacje mogą stać się wielkie, doskonałe i osiągnąć trwały sukces? Wiele książek biznesowych zaczyna od dosyć trywialnej recepty na sukces i następnie podpiera tę receptę przykładami firm. Ta książka jest inna i dlatego warto ją przeczytać. (Profesor Krzysztof Obłój)
Pozycja dostępna.
ZAMÓW e-mailem lub telefonicznie.
Odbierz w naszym Antykwariacie w Warszawie>
Barbara