Bill Rogers : Trudna klasa – Opanować, wychować, nauczyć…
[A] – Wydawnictwo Fraszka Edukacyjna, Warszawa 2009, wydanie I, oprawa miękka, stan bdb, ISBN 978-83-88839-72-6
cena 38,00 pln
W jakimś momencie swojej kariery każdy nauczyciel napotyka trudną klasę. Kiedy to się stanie, zaczyna odliczać czas – do końca dnia, semestru, roku. Pomimo tego, że trudna klasa stanowi olbrzymie wyzwanie, nie musi zdominować naszego życia i przenikać przez wszystkie jego chwile. Autor podaje wiele praktycznych strategii, które można wprowadzić, by przezwyciężyć syndrom trudnej klasy.
Istnieje kilka podstawowych elementów tych strategii:
– zidentyfikowanie, co sprawia, że klasa jest trudna,
– utworzenie planu zachowania klasy,
– rozwinięcie strategii koleżeńskiego wsparcia,
– strategia postępowania z trudnymi uczniami po lekcji,
– zmiana wzorców złego zachowania,
– pomoc nauczycielom na zastępstwie w trudnej klasie.
Poza konstruktywnymi pomysłami i strategiami radzenia sobie z trudną klasą, książka ta podkreśla normalność uczucia presji i stresu odczuwanego przez nauczycieli, którzy mają do czynienia z takimi klasami.
Pozycja dostępna.
ZAMÓW e-mailem lub telefonicznie.
Odbierz w naszym Antykwariacie w Warszawie>
Barbara