Al Ries : Koncentruj się! – Strategiczny klucz do przyszłości twojej firmy
[A] – Prószyński i S-ka, Warszawa 1999, oprawa miękka, stan db+, ISBN 83-7255-377-7
cena 24,00 pln
Al Ries, wybitny znawca strategicznego marketingu i reklamy wziął tym razem na celownik kilka mitów i modnych haseł związanych z teorią i praktyką zarządzania. Głównym motywem książki jest krytyka tendencji do „rozmywania granic” biznesu, rozpraszania korporacyjnych zasobów na liczne, często odległe od siebie obszary działań. Ries proroczo przewiduje kryzys azjatyckich konglomeratów, bezlitośnie krytykuje ślepe zamiłowanie do dywersyfikacji i pogoń za wzrostem obrotów, wyśmiewa się z bałwochwalczego kultu „konwergencji” w firmach technologicznych – wszystko to w świetnym polemicznym stylu, wsparte solidną bazą liczb, przykładów i argumentów.
Pozycja dostępna.ZAMÓW e-mailem lub telefonicznie.
Odbierz w naszym Antykwariacie w Warszawie>
Barbara