A. Ivanovic MBA P.H. Collin J. Słupski : Słownik marketingu angielsko-polski z indeksem polsko-angielskim
[A/M] – Wydawnictwo Wilga, 2000, wydanie I, seria: Biblioteka Profesjonalisty, oprawa twarda, stan bdb, ISBN 83-7156-512-7
cena 15,00 pln
Słownik angielsko-polski z indeksem angielskim zawiera ponad 6 5000 haseł i zwrotów, dotyczących wszystkich aspektów wiążących się z tą ważną dziedziną biznesu we współczesnym świecie. Dobór słownictwa uwzględnia m.in. takie zagadnienia jak: różne formy reklamy, techniki sprzedaży, badania rynku czy terminy związane z opakowaniami. Jakość słownika zwiększają umieszczone w nim autentyczne cytaty z prasy fachowej całego świata, które pokazują jak używa się języka angielskiego w tej sferze.
Książki używane, płyty, pocztówki i przedmioty kolekcjonerskie
Ta strona używa plków cookies, które są potrzebne do poprawnego działania serwisu oraz wykorzystywane w celach statystycznych. Więcej informacji uzyskasz w menu POMOC Twojej przeglądarki.